torsdag, november 23, 2006

Boels blogg

Jag svävar omkring lite i närheten av bloggknarkargränsen och i kombination med en påbörjad förkylning och iskalla element faller det sig därför naturligt att jag fastnar i soffan och hittar sajten bloggportalen.se. På Bloggportalen finns massa olika bloggar om allt från plattironiska tonåringar till instruktioner om hur man tjärar tak. Min blogg är bättre än alla andras, den känns mer nära mig liksom.

Det finns en blogg som heter Boels blogg. Introduktionen till Boels blogg lyder som följer: "Jag skriver mest om linedance men också om allt möjligt som händer". En annan blogg heter Boel & Stefans Dagbok och handlar om dottern Mimmi som har cancer i knäet. En tredje blogg heter Livet från ninaboels perspektiv och handlar om "En 31-årigs kvinna funderingar kring bollywood, köksrenovering, badrum, drinkar och livet i största allmänhet". Så kan det också vara att heta Boel. Undrar om deras element fungerar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Man hade kunnat tro att Boel och Stefans blogg skulle handla om utsikten över Råsunda eller hur det är att behöva gå sista biten i trapphuset, när alla andra grannar får åka hiss.