lördag, januari 19, 2008

Uppfriskande kommentar

Är inte det här en sån sak man kan grubbla sig sönder och samman över, så säg: "Tänk, hemska tanke, om det är så att din omgivning uppfattar dig som rolig i första hand och intelligent i andra?"

Vaffan. Jag är nästan 30. Jag löser melodikrysset på lördagar, DN:s söndagskryss på söndagar och funderar på att plantera om mina krukväxter alla andra dagar. Kan jag inte få slippa traumatiserande tonårsfunderingar kring vem jag är och hur jag uppfattas?

Nej, det kan jag tydligen inte. Och egentligen är jag väl glad för det.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Var inte det ganska snällt sagt?

Peppe sa...

Det drabbar mej också.

Anonym sa...

Om du ville undvika traumatiserande funderingar kring vem du är och hur du uppfattas skulle du väl inte ha startat den här bloggen från början. Eller?