torsdag, februari 14, 2008

Reklamation

Hej Gud!

Jag har under morgonen upptäckt två allvarliga fel i min lekamen. Jag förstår att detta inte varit din avsikt och ger dig därför chansen att korrigera dem.

1) Jag saknar helt muskulatur i armarna. Detta framkom på ett högst förödmjukande sätt under morgonens träningspass. Jag vet att det här är en brist hos mig, eftersom alla andra på passet hade armmuskulatur. Det var enkelt att mäta skillnaden eftersom de hade andra färger på sina vikter och orkade göra alla repetitioner.

2) Jag har fått fel ögon. I stället för de 29-årsögon jag borde vara utrustad med har jag pensionärsögon. De rinner något alldeles fasligt när jag går ute i kall luft. Även detta inträffade i morse. Inte lika förödmjukande, men ändock ett uppenbart fel som jag alltså vill ha korrigerat.

Jag förutsätter att du för att kompensera mig för detta, även skjuter till en extra bonus. Här har jag flera tänkbara alternativ, men väljer att lita till din goda vilja och din uppfinningsrikedom – surprise me!

Du vet var jag bor.

Vänligen,
Kanalisera

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är underhållande. Berätta gärna om Du får svar.