lördag, april 05, 2008

Compare People

Då och då får jag information till mitt hotmail-konto om hur jag rankas bland mina vänner. Det är en inte så uppbyggande tjänst som Facebook tillhandahåller. Det här är en lista över information jag fått senaste månaden:

2 places up, now #1 best mother (potential)
3 places down, now #4 best mannered
1 place down, now #5 most powerful
1 place down, now #6 coolest

"Who has a better body", you won 1 and lost 2 times.

Och nu brister J ut i ett skadeglatt asgarv och frustar från soffan: Vet du! Jag har fått en Compare People-lista från Facebook. Du ligger etta på best mother!

Vafan. Best mother. Vad hände med snygg och smart och cool? För att inte tala om talangfull, rolig och bäst i hela världen? Va? Va? Va?

Best mother är ett hån. Jävla Facebook.

2 kommentarer:

Peppe sa...

Jag vet inte om det räknas, men jag tycker att du är cool.

Kanalisera sa...

Och jag tycker att du är bättre än Facebook!