lördag, april 26, 2008

Det är jag och Helena Bergström

Ojojoj. Vilken fredag. Hur ofta händer det att vårens första riktigt varma kväll sammanfaller med fredag och löning!? Jag fick panik. Förstås. Herregud vad mycket idyll och livskvalitet som rann genom mina fingrar för varje sekund jag inte drack drinkar på balkongen. Jag fick sätta in alla mina projektledarkunskaper och kommunicera vilt genom alla internetkanaler och boka på och boka av och synka och fixa. Till slut blev det ändå grill och drinkar på balkongen. Puh!

På väg hem på cykel iförd klänning, hjälm och Stockholms största leende hade jag kunnat platsa i vilken Colin Nutley-film som helst. Beviset på det kom när jag svängde in på gatan där jag bor och möter tre überkaxiga 12-åringar som ler stort och hälsar mig med orden "Vilken fantastisk dag! Du är fantastiskt vacker!".

Inga kommentarer: