onsdag, juni 18, 2008

Excel

Idag har jag skapat en ny flik i mitt favorit-Excelark. Den fliken kommer lösa alla mina problem. Jag kommer aldrig mer känna mig omotiverad eller ofokuserad. Jag kommer vara ett högpresterande under av entusiasm, engagemang och produktivitet. Excel är bäst. Man kan göra nästan vad som helst med Excel. Det är möjligt att jag ger mig på att skapa lite världsfred eller utrota en och annan epidemi när jag ändå är i farten. Jag ser egentligen inga gränser för vad jag kan åstadkomma med mitt Excelark. Det känns bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, jag vill också åstadkomma en massa med excel-ark. Nu blir man så nyfiken på vad denna omtalade magiska flik innehåller som ska förändra ALLT?
Har förresten läst din blogg ett tag utan att riktigt veta vem du är. Jag är jessica iallafall. Hej hej.

Anonym sa...

Excel är en av de tre saker jag skulle ta med mig till en öde ö. Vad de övriga två skulle vara vet jag inte. Jag menar, har man Excel så behövs ju inte så mycket mer. Eller förresten, kanske skulle jag ta med tre olika versioner av Excel... :-)