tisdag, maj 29, 2007

Stora damen


Hipp hurra för Kanalisera idag! Jag fyller 29 år den 29:e och mina siffertvångstankar har hållt mig vaken halva natten i ren upphetsning. Det är första och sista gången min ålder matchar min födelsedag. Otroligt. Oklart hur man lever ut en sån sak. Enligt J har jag i alla fall yrat om det i sömnen, alltid något.

En bra födelsedag i alla fall. Jag har fått både vin och lakritsglass. Och bäst av allt: en helikoptertur!!! Jag repeterar: He-li-kop-ter. Helikopter. Upp på Kebnekaise. Hur coolt är inte det! Midnattssol, ishotell och helikopter dit knäet inte bär. Halleluja. 29 är en absurt bra ålder so far.

5 kommentarer:

frollen sa...

Ojdå, värsta flax, och grattis.

Peppe sa...

GRATTIS! Försökte skriva och gratulera dej för pjäsen också, men det misslyckades av ngn anledning. Vad jag ville säga var You Go Girl!!

Anonym sa...

Grattis! Helikopter är coolt, coolare, coolast.

Siffernoja är fullt förståligt. Jag minns när jag fyllde nio år, den nionde i nionde. Jag vägrade ta emot presenter förrän klockan visade nio över nio. Och jag fick - just det - nio presenter.

dddd sa...

GRATTIS I EFTERSKOTT!!!!!!

Hoppas att du hade en alldeles underbar dag! :)

Katie H sa...

Gud, vad kul! Hoppas jag får nåt liknanade på min 29 års dag om ett halvår. Midnatts soll kanske blir besvärligt, men helikopterflyg och ishotell sitter bra ändå! Och lakritsglass, en storfavorit!

Grattis!!!