fredag, mars 06, 2009

Planerade kisspauser under stundande fredagsmys

Här gäller det att vara toalettaktisk. Jag har noterat i TV-tablån att SVT1 kommer att hålla mig bänkad i fredagsmyssoffan fyra timmar i rad och det utan reklampauser. Ingen onödig vätska efter 18 alltså.

Se själva:
20:00 Så ska det låta (mitt favoritprogram alla kategorier, ja jag tycker det blivit bättre sen Peter Settman tog över efter Peter Harrysson och ja, jag är grymt bra på att gissa låtarna och ja, självklart sjunger jag med och ja, jag förstår att ni måste börja hata mig nu)
21:00 Skavlan (okej, inte lika bra som Så ska det låta, men trivsam fredagsunderhållning i alla fall)
22:00 Efter bröllopet (jag ääälskar dansk film och den här har jag fingrat på i videobutiken i månader utan att komma till skott)

Jag kan förstås med lätthet klämma in ett par kisspauser när Stenmark kör solo i Så ska det låta och kniper det senare kan jag mellankissa i programpauserna eller kanske kanske nån gång under Skavlan beroende på gästerna, det måste jag kolla upp!
Men det kommer inte att bli en enkel kväll, det kommer det inte.

2 kommentarer:

p1r sa...

Skvalan... man blir ju kissnödig bara man hör ordet...

Katie H sa...

Jag hamnade helt sporadiskt framför en teve just som Efter Bröllopet började, och kom ett par timmar senare fram till att det var bland den bästa film jag sett. Helt fantastisk!