torsdag, januari 01, 2009

2009

Ni vet det ju förstås redan, men jag berättar det ändå; 2009 kommer bli ett fenomenalt bra år. Januari-februari kommer vara soliga och snöiga, mars och april våriga och blommiga, sommaren lång och lagom varm och hösten sådär klar och sprakande och lång. Först i december blir det mörkt och kallt och då kommer även snön. Ingen kommer vara förkyld, snorig eller ens trött. Alla människor kommer vara lyckliga och harmoniska och jag kommer lära mig att göra 100 armhävningar. På tårna.

3 kommentarer:

karro sa...

prexis! ha ett riktigt gott 2009!

Anna sa...

Hej!

Jag vill bara säga att din blogg är grym, jag har läst ikapp alltihop. Jag gillar särskilt ert initiativ med kontraktet för graviditeten och hur ni följer upp det. Jag och min sambo är i samma situation och har pratat mycket om just allt det du skriver om. Mycket bra!

Kanalisera sa...

karro - du med!

Anna - Tack! Vad kul att höra! Och imponerande att du plöjt hela. Hoppas det går bra för dig och din sambo, det behövs fler medvetna föräldrar!