lördag, januari 10, 2009

Dagens namnsdag - Sigbritt

Väldigt få känner till det, men det är faktiskt Sigbritt som är själva motorn bakom hela emo-kulturen i Sverige. Sedan hon blev pensionär lägger hon all sin lediga tid på att skriva i olika emo-forum på nätet och tipsa om alternativt mode och musik. Hon skriver i fyra dagböcker på Skunk och ett tiotal bloggar. Någon gång har hon skrivit om att skära sig, men sen fick hon dåligt samvete. Där gick på något sätt gränsen. Eller, hennes barbarn tyckte det i alla fall.


4 kommentarer:

Josefine sa...

åh jag tror jag älskar dina namnsdagsinlägg! den här var skitrolig! hahahaha...

Elin sa...

bästa hittills!

. sa...

Är så happy för att du fortsatt med namnen-men lite avis för jag önskar idén var min.
Tack för dagliga garv i kategorin "min klockrena humor"

Anonym sa...

Så jäkla bra, tack för skrattet!