onsdag, december 06, 2006

Men allvarligt talat...

Nu talar den skitsmarta besöksräknaren om för mig att det är nytt besöksantalrekord och jag kan inte härleda det. Varifrån kommer ni? Rent teoretiskt skulle det förstås kunna vara en slump att det är så många som hittat hit idag, det är inte så stora volymer vi pratar om att det är uteslutet. Men nä… det är nåt annat. Vad vad vad?

Det sjuka är att i takt med att antalet besökare här ökar, så sjunker mitt betyg på bloggportalen.se. På en skala 1-10 tycker bloggportalens besökare att min blogg ligger på 3.3. De bloggar som norpar de högsta betygen handlar i regel om mode, media eller mat. Dessutom har de mindre text och mera bild än jag. Jag handlar på H&M, läser DN och tycker inte om potatisgratäng. Och så gillar jag formuleringar bättre än bilder. 3.3 är nog ganska rättvist då.

Uppenbart är det inte bloggportalen som tipsar om den här sidan utan något/någon annat. Men vad? Men vem?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har hört att det var någon som lagt upp ett anslag på intranätet på ditt jobb. Så det är väl dina kollegor som läser antar jag. Det är väl kul?

Anonym sa...

Länken hit kom i en e-postlista samma dag, kanske därför det blev så många som läste just den dagen?

Kanalisera sa...

Åhå! Där ser man. Vad roligt!