söndag, november 26, 2006

Bikinisnygg

I fredags träffade jag kanske världens bästa försäljare. På Details, Fridhemsplan. Jag letade efter en bikini inför julens mörkerflykt till Mexico. Alla som nån gång har försökt köpa en bikini i november i en storlekskombination som folk garvar åt kan föreställa sig ångesten, ni andra har ingen aning.

Kanske världens bästa försäljare lyckades faktiskt hitta en bikini i min storlek, även om över- och underdel inte riktigt hängde ihop. När jag fått den på mig slet kanske världens bästa försäljare upp draperiet, gapade stort och sa flera gånger i rad att jag var SÅ SNYGG i den. Sen var hon tvungen att hämta sin kollega för att visa hur SNYGG jag var. Även kollegan tyckte att jag var SÅ HIMLA SNYGG!!! i den. Klart jag slog till. Det får lätt kosta 798kr att tro att man är SÅ SNYGG i bikini i blekfeta november. Jag är en lycklig människa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS!

Du är säkert så himla snygg i bikinin som försäljaren sa. Det tror jag faktiskt.

Och det finns ju såklart grader i helvetet, men är man lite krånglig i storlekar så är ju en vänlig försäljare och en modig inköpare det enda som kan lösa ens problem.

Jag skulle gissa att det är samma försäljare som sålde mig en bikini i våras. Hon övertygade mig att min majbleka och nygravida kropp var "sexig" och inte "vulgär" som jag skulle gissat på...

Du är lycklig, försäljaren är lycklig (som fått pungslå dig lite), vi är lyckliga att du är lyckliga, Mexicos strandbesökare kommer bli lyckliga av att se dig, och dina medresenärer kommer bli lyckliga av att du är nöjd!

Anonym sa...

Förväntar oss lätt lite bilder från er sommarresa så här mitt i vintern.. och gärna på J när han är full. ;-)