torsdag, november 16, 2006

Det är så fint!

Jag har så himla många fina och bra vänner som skriver så himla fina saker så det är inte klokt! Om min hjärna alltid hade kunnat prestera i samma tempo hade jag skrivit något väldigt fint och personligt om var och en här och knutit ihop det lite snyggt och för att sedan avsluta med en oväntad men träffande knorr. Det hade varit fint. Nu har min storhjärna loggat ut för dagen, men reptilhjärnan är fortfarande vaken och snicksnackar lite med magkänslan om hur himla bra allt känns nu. Det är också ganska fint.

2 kommentarer:

.perpotator sa...

jag tycker du är lite ego. ge mig några av dina vänner nu!

Unknown sa...

Hepp!

Nu har jag läst från begynnelsen och ända hit! Skickliga jag! Och skickliga du! Bravo, jag står upp och applåderar! Eller egentligen sitter jag vid mitt skrivbord och händerna är fullt upptagna med att skriva det här, men _mentalt_ så står jag upp och applåderar. Ser fram emot fortsättningen =)

P.s. Ska fundera på vilken Gräddsnipetyp jag är, återkommer i frågan D.s.