torsdag, november 30, 2006

Månadsskifte i bloggfabriken

Idag har jag flera gånger sådär lite nöjt konstaterat att en ny månad kommer finnas till vänster i min blogg från och med imorgon. December. Det kommer finnas tre månader under Kanaliserat. Oktober, November, December. En saftig treklang. Det ger mer tyngd åt bloggen. Det här är inte något tillfälligt litet hafsprojekt, utan något jag verkligen jobbat med under hela hösten, kan man säga då. När jag började blogga? Åh, jag minns inte. Måste varit i höstas någon gång. Det var så länge sen. Kan inte tusan hålla reda på gamla datum hit och dit!

Dock finns risk att jag avslöjar mig med det här inlägget. Rutinerade bloggare firar inte månadsjubileum tror jag. Fasen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men, var är den attans tredje månaden nurå...??

Här var man beredd på klang och jubel..