onsdag, november 29, 2006

Onsdagsdekadens

Jahopp. Jag antar att jag får vara nöjd. Min carpe onsdagspuckel-kampanj slog väl ut. Framåt eftermiddagen var jag precis sådär hopplöst nedstämd som jag pratade om. Ett stopp i tunnelbanan ovanpå det fick bägaren att nästan rinna över, men räddades av ett jääättegnälligt mobilsamtal med stackars J. Kände mig otrevlig och tråkig och struntade i puben som befarades bli trevlig och rolig. Straffade mig konstruktivt med att åka raka vägen (med SL-mått mätt) hem och öppna dyra vinet och en påse ostbågar framför Over the Hedge. Fan vad skönt det är att vara vuxen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänk ändå om man kunde få åka tunnelbana! Helt otroligt att likt en orm färdas rakt genom berggrunden och hamna nästan hemma. Fantastiskt!
Jag är sjuk, hemma i flera dagar, helt utanför samhället känns det som. Jag säger bara det: den friske har många önskningar, den sjuke bara en.